rudyvangerven.reismee.nl

Afsluiten

Lieve allemaal,

Mijn laatste zinnen van deze reismee pagina. Ik ben goed aangekomen in Tegelen. De laatste dagen in Accra genoten van het warme weer, het zwembad, de luxe, de makola markt. Nog een hapje gegeten, bedrijvenbezoek en de haven bezocht met een zakanpartner van Harm (vriend uit Tegelen). Het waren nog heerlijke dagen. Goed om toch even bij te komen en alles op een rijtje te zetten. Mijn dagboek nog eens te lezen en alles weer een beetje opnieuw beleven.

Ik ga het leven, de mensen, tradities, gewoonten van Ghana zeker missen. Het was best moeilijk om afscheid te nemen van een land met zulke mooie, lieve en gastvrije mensen. Ik heb echt een fantastische tijd gehad. Het heeft mij meer gebracht dan ik van tevoren had durven hopen!

Maar........het is ook weer heel erg fijn om thuis te zijn. Het weerzien en knoevele met Maurice, pap, mam, Karin, Marcel, Cas, Sjors, Iris, schoonfamilie en de rest van de familie en vrienden die ik al heb gezien. Het is fijn, heel fijn.

Aan iedereen nogmaals super bedankt voor het sponsoren op welke manier dan ook. Alle berichtjes, appjes, briefjes, kaartjes enz. Ik waardeer dit echt heel erg.

Hiele dieke kus en knoevel vanout Tegele



Reacties

Reacties

Ans en Piet

Fijn det ze os haes mei laote geneete van dien belaevenisse in Ghana! En dae luxe in 't hotel hads ze waal verdeend! Noow wir truuk heej en den sjtort ze dich mer geliek in de vastelaovend! See you!

Peter en Ché

Fijn dat je weer terug bent Rudy en daarvan kunt genieten.
Wij vonden het fantastisch om je verhalen te lezen en de foto's te zien, zodat we een beetje jouw ervaringen in Ghana konden volgen. Je hebt er geweldig werk verricht.
Geniet nog maar lekker na.
Liefs van ons.

Marjon en Paul

Welkome back in ut kalde land. Heerlik um dien verhaole te laeze en te huure wat of des dich allemaal bereiks! Jaomer det ut veurbeej is maar auk fijn desse waer truuk bis. Ik geluif bes det ut ein gemis is veur dich. Zoë vuuël leefde dao van de minse. Maar zeej zulle dich auk wal gaon misse. De ervaring dao neemt dich nemus miër aaf. Weej zien trots op dich! Ik zeen dich vriedaag! X

jacky

Heerlijk te horen dat je weer veilig thuis gekomen bent!
Het was mooi, mee te maken (lezen )wat jouw avonturen waren in Ghana. Dank dat je de tijd nam dit met ons te delen.
Je mag heel tevreden en trots op jezelf zijn dat jij deze droom waargemaakt hebt!
weet zeker dat je daar bij de kinderen en het team een onuitwisbare indruk hebt achtergelaten.
Tot gauw weer kanjer. Liefs Jacky

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!