rudyvangerven.reismee.nl

Aantal weken later

Beste allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden en het gewone leventje hier in Nederland is weer gestart. Graag willen we jullie op de hoogte houden van alles wat er in Ghana gaande is m.b.t de goede doelen:

Even een korte up-date.

De laatste twee dagen van ons verblijf in Ghana hebben we niet veel meer gedaan. Relaxen aan het strand, eten, korte wandeling, drankje en nog even genieten van het heerlijke weertje.

Met Kerst heeft Memuna de kleding en schoenen uitgedeeld aan de kinderen van het kindertehuis (zie fotoserie). Ook was er geld over voor een kerstmaaltijd. Een extra stukje kip en rijst. Memuna laat weten dat de kinderen super blij zijn met de kleding/ schoenen en nogmaals heel erg bedankt aan jullie allemaal.

Paul heeft intussen ook contact gehad met Maurice voor de start van zijn gevogelte boerderij. De eerste stappen zijn gezet. Mochten er foto's komen dan ga ik die zeker plaatsten. Tot nu toe zijn land en waterput aanwezig en is gestart met de bouw van de boerderij. Stenen zijn gemaakt de rest volgt......

Hele fijne zaterdag.

Groetjes van ons

Marjon

Wat geweldig om te horen dat alles zo goed verlopen is. Ik kan me de snoetjes van die kinderen voorstellen. Hoe blij ze zijn. En wat geweldig dat er nu begonnen kan worden met de kippen farm. Ik hoop echt dat het een succes wordt! Geweldig!

Peter en Ché

Super leuk om deze foto's te zien. Wat een mooie belevenis en goed werk. Heerlijk toch die blijde kindergezichtjes en niet alleen de kinderen.
Fantastisch Rudy. Geniet ervan.
Liefs van ons.

Manfred en Ria

Wat fijn dat Paul kan starten, we zijn erg benieuwd hoe de startende ondernemer het gaat doen.