rudyvangerven.reismee.nl

Wulugu/ Nabari

Daar zijn we weer,

Gisteren was een speciale dag. Terug naar Wulugu naar het gastgezin en naar Nabari om te zien wat er met het sponsorgeld van de St. josefschool is gedaan.

De aankomst bij Memuna ( gastmoeder vorig jaar) was super leuk, we hebben staan springen en gillen. Heerlijk om weer terug te zijn. Haar man ST en zonen Peter, Paul en Prosper waren er ook. Na de begroeting even een zakje water , een welkomswoord en we hebben het sponsorgeld in de vorm van een cheque overgedragen aan Paul zodat hij een start kan maken met zijn gevogelte boerderij. Hij was super blij. Het sponsorgeld blijft in ons beheer totdat hij het nodig heeft. Verder nog een deel van het sponsorgeld aan het kindertehuis gegeven zodat ze met kerst wat extra hebben om te eten. Daarna door naar Nabari. Paul en Memuna rijden met ons mee. Maurice en Paul in de open kofferbak, hihihihi, Past net!!!

In Nabari rennen de kinderen achter de auto aan, we worden super enthousiast begroet. We gaan naar de school om de speelplaats te bekijken. De kinderen zijn er echt blij mee. Er staat wel een hekwerk om de speeltoestellen om vernieling te voorkomen. De kinderen kunnen tijdens de pauze gebruik maken van de speelplaats. Alle kinderen worden in een leslokaal verzameld. We hebben allemaal snoep en koekjes meegenomen. Alles netjes verdelen en daarna even nagels lakken. Lieve Femke de kinderen vonden het super leuk!!!!

Nog even naar het kindertehuis om alle kleding te brengen. De kleding gaan ze bij het kindertehuis netjes verdelen en Memuna stuurt mij daar nog foto’s van. Maar ook hiervoor aan iedereen die kleding heeft gegeven heel veel dank. De meeste kinderen hebben nl. Alleen hun schooluniform en een setje gewone kleding. schoenen heeft niet iedereen, ook de schoenen van Van Lier waren weer meer dan welkom.

Het was een kort bezoek maar wel een heel warm welkom en allemaal lachende gezichten. Mooi om te zien! Na ons bezoek aan Nabari terug naar Wulugu. Samen lunchen met de familie en weer terug naar Tamale.

Vandaag gaan we naar Damago op visite bij Suzy de dochter van Memuna en dan door naar Mole national park. Maar eerst wordt de airco van de auto gemaakt. We vertrekken rond 10:30 naar Damago.

Morgen hopelijk weer een nieuw verhaal

Jeanne

Weer een leuk bericht om te lezen zo kunnen wij jullie een beetje volgen groetjes vanuit Tegelen

Ans en Piet

Leuk öm alles te laeze! En as ich det zeen, en den heej baove daen euvervloed aan pekskes vur morge, des toch raar. Neet ierlik verdeild oppe waereld. Mer die kinger dao kense ech nag bliej make! Fijn zoë. Groete aan idderein!

jacky

Wat leuk om jullie zo te volgen.
Zo te horen en te zien is alles goed op zn plek gekomen, dat stemt heel dankbaar.
Wens jullie een mooie voortzetting van de reis (met airco ).
Lieve groet uit Venlo.

Marjan en Frans

daag same,

wat super leuk um die filmkes te zeen en hoe bliej ze zien um uch dao te zeen, zeer speciaal!
fijn det alles good geijt, geneet der nog van, groetjes ?

Femke Broekman

Nauw det ving ik kei leuk um te horen groetjes Femke Lars Véron en Mark oet ein raegen achtig Tegelen.

Peter en Susanne

Leuk om jullie te volgen ?

Maurice sr. en Ans Houba

Wat fantastische reisverslagen alweer. Alles bijzonder indrukwekkend. Een een dankbaarheid van jewelste bij vooral de kids. Hoe mooi is het, als die hele gemeenschap voor jou/jullie zingt uit hun hart. Momenten die ontzettend diepe indruk maken. We wensen jullie samen heel veel plezier en hartelijk weerzien met alles en iedereen. Fijn, dat mam Toos dit alles nu kan meemaken en ervaren.

Ellie Dings

Heerlijke verhalen weer , heel veel groetjes

Bart

Wat leuk Rudy!!!
Geniet dr van!

Tineke en Peter

We genieten van de verhalen en leuke ervaringen.