rudyvangerven.reismee.nl

De eerste dagen.

Beste allemaal,

Alvast kortde eerste drie dagen.

Donderdag een goede reis gehad. Perfecte vluchten en goede aankomst in Accra. Dit bericht schrijf ik met de telefoon dus morgen een uitgebreide versie. Vrijdag naar Kitase: co foundation van Bart en Emmy van der Grinten. Super mooi project. Via google kun je hun website vinden. Niels een vrijwilliger uit Tegelen even begroet. Daarna door naar Wli. Daar ook goed aangekomen na een reis van 7 uur met veel slechte wegen en een platte band. Vanmorgen Wli watervallen bezocht, even naartoe gezwommen en door naar Nkwamta. Daar even door het dorp gelopen en nu even iets drinken en eten. Morgen hopelijk een iets langere versie van onze avonturen. Kus van ons allemaal

Marjon

Super det ge good aan ziet gekomme! Bin beniéd nao de res van de verhaole! Kus.

Mark

Ha wereld reizigers
En yep idd ik bin auk beniejd naor uch verhaole!
Wie het dao geit met de mínse en de projecten die ge dao doot ondersteunen.
Grt oet Tegelen van Mark en Véron

Ans en Piet

Haha! Waas leuk det ge d'r gister toch effe beej waart! Vuuel plezeer verder!

marleen

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn, vuul plezeer verder!

Chantal

maak er samen weer een bijzondere tocht van , geniet en lieve groet

Melanie

Geweldig om te horen Rudy! Heel veel plezier en mooie avonturen nog gewenst!

Anne-Miek

ja geweldig die manier van reizen daar. zolang alles met een draadje aan elkaar gemaakt kan worden blijft de auto in de running. terwijl hij bij ons allang op de sloop was beland. dat is nog eens duurzaam. en dan die "Wegenwacht" in Ghana dat is echte burenhulp. Ik zag nog een bekende ( Richard) op een foto van jou. Ik wist dat hij in Ghana was maar leuk om hem op jouw foto te zien. deze week gaat nog een bekende naar Ghana. ha ha misschien zie ik haar ook wel op een foto verschijnen. veel plezier samen en leuke ontmoetingen.