rudyvangerven.reismee.nl

Expeditie Ghana II

Beste allemaal,

Na 10 maanden, ga ik eind november weer terug naar Ghana. Deze keer niet alleen maar samen met mijn moeder, Maurice en Ruud Decker. Het doel van deze reis is tweeledig: enerzijds gaan we de nog voor ons onbekende oostzijde van Ghana bezoeken, anderzijds uiteraard om terug te keren naar de projecten in Noord en Zuid Ghana.

Binnenkort nog een korte terugblik op het eerste avontuur in Ghana en uitleg over een project dat we willen ondersteunen in Noord-Ghana.

Heel veel groetjes,

Toos, Maurice, Ruud en Rudy

Mart Peters

Veel plezier gewenst

Peter en Ché

Heel fijne reis en veel plezier samen. En voor jou Rudy, geniet van het weerzien.
Dikke kus van ons

Ank

Wauw! Super öm det met uch 4-re te kenne doon! Kiëk now al oet nao de verhaole! Vuul succes en geneet d'r van!

Iris

Veel plezier met de voorbereidingen en natuurlijk straks met de reis zelf. Dankjewel dat ik via deze weg mag meegenieten ??

Henriëtte

Wat gaaf om daar weer terug te gaan. Ben benieuwd naar jullie verhalen hoe het daar nu is. Spannend. Heel veel groetjes

Yvonne

Wat een fijn vooruitzicht. Geniet er met z’n allen van.

Gerard & Tineke

Wij hadden het al gehoord. Wat super goed dat je weer terug gaat samen met mam, Maurice en Ruud. Hopen dat je (weer) geniet van alles wat je vorig jaar met al je energie en inzet hebt opgebouwd ! Heel veel plezier en geniet van het weerzien.

Sas

Just do it, super sjiek ??

Marjon

Super um waer truuk te gaon. Kinse kiéke wat ut resultaat van dien werk is. Geneet van alles en van de werme contacte dao!

Jacky

Mooi dat er weer een Ghana avontuur gaat beginnen!
Wens jullie een goede vlucht en veel succes.
Lieve groet, Jacky

bianca

tof hoor! veel plezier met de plannen verder uitwerken voor de reis.

Theo Zuidberg

Wat leuk dat jullie nu met z’n vieren gaan. Kan er enorm veel werk verzet worden ? Ben benieuwd naar het weerzien met de vrienden van het vorig jaar en de staat van de projecten van toen.
Wij gaan eerst nog met 4 koffers naar Zanzibar in oktober en daarna gaan we met veel belangstelling jullie avonturen volgen. Goede reis! Ria en Theo

Hans Janssen

Succesvolle voorbereiding gewenst.....

Bep en Hay Cornet

Laot 't ôg good gaon op ôg prachtige reis.
Bep en Hay

Ellie dings

Hee toppers , echt fantastisch dat jullie weer gaan , laat even weten wat jullie nog kunnen gebruiken ??

Mariska

Wouw super Rudy????

Anne-Miek Pijpers

hoi Rudy
heel goed om terug te gaan en te kijken hoe het er nu voor staat en wat het resultaat van je werk van vorig jaar is geweest. veel plezier en een leuk weerzien met je vrienden en bekenden..

Paul en Monique

Wat een mooi vooruitzicht zeg. Spannend om terug te gaan en de vorderingen met eigen ogen te bekijken.

Groet Paul en Monique