rudyvangerven.reismee.nl

Nieuwjaarswens

Sorry, nu vergeet ik even iets belangrijks.

Ik wil jullie allereerst nogmaals bedanken voor jullie bijdrage ( op welke manier dan ook) aan de reis naar Ghana die ik heb mogen maken. Dit heeft 2017 een bijzonder jaar gemaakt en 2018 gaat heel speciaal starten ( hoop ik?).

Voor 2018 wens ik jullie veel geluk, liefde en gezondheid. Geniet van de mensen om je heen, je vrienden en familie. Hou van elkaar, steun elkaar waar nodig. Waardeer datgene wat je hebt. Maak van 2018 een TOP jaar door datgene te doen wat voor jou en je naasten belangrijk is. Leef je leven en geniet van alles wat je mee mag maken, dat is zo fijn !

Dieke kus??

Marjan en Frans

Leef Rudy,

Weej winse dich auch het allerbeste veur 2018, veul gelök, leefde en gezongkheid!
Gooije reis teruk nao Nederland, geneet van de letste daag!
Dow haes ut super gedaon!
Leve groet knuffel xxx

Ans en Piet

Alle goods vur 2018 en göj truukreis! Geneet nag van de letste daag dao. 't Is fijn öm te zeen det de centjes hiël good terech zien gekomme! See you!

Marij van Rensen

Leef Rudy,

Weej winse dich vuuel leefs en gelok en gezondheid en alles wat winselijk is veur 2018.
We hebbe weer genote van dien verhaol en mooie foto'S en geweldig wat er allemaol is gedoon met ut sponsorgeld.
Ein hiel goije truukreis.

Groetjes marij

Monique

Heel lief Ruudje en zo waar! Genieten van alles wat je hebt. Je beseft eigenlijk pas hoe goed we het hier hebben als je ergens bent geweest waar dat allemaal niet vanzelfsprekend is. Heel veel plezier nog en tot snel in 2018! X

Anne-Miek

hoi Rudy een fijne bijzondere jaarwisseling en een goede reis terug gewenst.
en natuurlijk een SUPER nieuw jaar. tot in 2018!!!

Jeanne van der Velden-Leenen

Leef Rudy. Auch weej winse dich nog een paar fantastische daag dao in het verre Afrika. Wat ein belaevenis en wat zals dich t gaon misse. Eine goi-je roetsch en ein goi-je reis weer nao hoes. Toet gauw.

Manfred en Ria

Ook wij gaan hier de laatste uurtjes van 2017 beleven. Rudy voor jou ook heel veel plezier , geluk , gezondheid en een goede start voor 2018 in Afrika en voor het nieuwe jaar in Nederland. Geniet nog de laatste dagen en tot de volgende week.

elly en ger gerards

Wij vinden het fantastisch wat jij daar allemaal hebt bereikt. Ook wij wensen jou een goede start in het nieuwe jaar en voor de rest veel geluk en gezondheid voor 2018. Wij zouden willen afsluiten met:
Kom good thoes.

wiel en Ellie dings

Hee Rudy , het was fantastisch om je te volgen . Een levenservaring , echt super. Goeie reis terug naar Tegelen.

Marjon en Paul

Voor jou ook dr allerbeste wensen en alles et je hierboven hebt gezegd geldt ook voor jou! 2017 zal voor jou een jaar zijn om nooit meer te vergeten! Kijk er met plezier op terug en geniet nog van je laatste weken daar. Je mag jezelf een dik compliment maken voor wat jij hebt gedaan. Dieke kus! En tot gauw.

miriam

Hoi Rudy. Veur dich auk de allerbeste winse en unne kei gooje truukreis naor hoes. Wat hebs se ut good gedaon. Petje aaf. Groetjes Miriam

Pauline

Lieve Rudy,

Ik heb je natuurlijk wel nog geappt maar had nu eindelijk even rustig de tijd om je verhalen te lezen. Geweldig!!! Wat een belevenissen. Super hoor! En dan ga je vandaag alweer naar Akra en dit weekend weer naar huis. Wat vliegt de tijd. Niet normaal. Heel erg bedankt voor al je mooie verhalen!!! Echt geweldig. Kan niet wachten om nog meer foto's en verhalen te zien en horen als je terug bent. Succes en veel plezier nog de laatste dagen!!!!

Liefs, Pauline.

Ruut

Ouch vur dich de beste wense! Super wat se allemaol meijgemak haes. Geneet nach van de letste daag en gójje reis truuk!

mat en wies ,

RUDY, nog een mooie reis terug naar huis ,met alles wat je meegemaakt hebt ,we zien je wel weer in tegelen ,groeten van ons ,wies en mat .