rudyvangerven.reismee.nl

Nabari

Hallo allemaal,

Ik hoop dat het lukt om mijn verhaaltje te plaatsen. Dit is nl. De derde keer dat ik het schrijf. Internet is erg zwak hier. Het plaatsen van foto’s gaat helemaal niet. Maurice gaat dit proberen te doen vanuit Nederland. Foto’s sturen via de app lukt wel, gelukkig.

Afgelopen week ben ik nog niet gestart met schilderen. De kinderen hebben nog drie dagen les gehad en donderdag gestart met hun toetsweek. Deze duurt nog tot en met woensdag en dan krijgen ze kerstvakantie. Morgen ga ik wel beginnen met schilderen. Ik heb dan ongeveer drie weken de tijd. Die weken heb ik denk ik ook nodig om de klus af te krijgen. Heb er wel veel zin in eens kijken hoe het gaat worden....

Afgelopen dinsdag ben ik samen met Memuna naar Bolgatanga geweest om matrassen te kopen voor het kindertehuis. Dag later hebben we ze kunnen ophalen en naar hetkindertehuis gebracht. Daar zijn ook de renovatie werkzaamheden gestart aan de ramen, deuren en de vloer! Toppie om Resultaat te zien. Super fijn om met jullie hulp dingen te kunnen realiseren. De mensen hier zijn er echt heel erg blij mee.

Afgelopen zaterdag naar de stad Tamale geweest. Even wat inkopen gedaan. Het leuke aan dit tripje was dat je hier gewoon kunt liften om ergens te komen. Dit heb ik dan ook gedaan. Een ritje van anderhalf uur wordt op die manier erg leuk. Een oudere man heeft mij een lift gegeven en zijn levensverhaal verteld. Erg leuk. Terugreis was met een propvolle trottro maar ook dat heeft zo zijn charme.

Ik geniet nog steeds van alles wat ik meemaak en de familie waar ik mag wonen, de mensen die ik ontmoet.

Ik hoop dat Maurice enkele foto’s van afgelopen week kan plaatsen. Tot volgende week een update van de kluswerkzaamheden en mijn bezoek aan Mole park.

Lieve groetjes vanuit Wulugu

Reacties

Reacties

Mart

Leuke tijd heb je daar, zo lijkt me.

Henriette.

Wat ziet het er mooi uit.
Dat is hard werken in die warmte.
Geweldig Rudy. Dit zal je nooit meer vergeten.
Nu gaat de tijd snel. Dus geniet nog maar van alles. Xxx

Peter en Ché

Fantastisch Rudy. Wat een prachtig werk en vooral de blijdschap van de mensen daar met alles wat jullie doen. Chapeau!
Volgens mij wil je straks zo weer terug......! Zal weer wennen zijn in dit kikkerlandje.
Dikke kus.

Maartje

Wauw Rudy! wat heerlijk om je verhalen en avontuur te lezen, wat moet dit bijzonder zijn om mee te maken. Geniet er nog van! Liefs Maartje

Joop en Annelies

Mooi om allemaal te volgen Rudy, top

mat ,

geweldig, zoon mooi verhaal ,en dan nog zoveel te klussen ,groeten van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!