rudyvangerven.reismee.nl

De eerste twee dagen

Lieve allemaal,

De eerste twee dagen in Ghana zijn alweer voorbij. Gisteren aangekomen in Accra na een hele goede en rustige reis. Drie stoelen naast elkaar vrij dus ik heb heerlijk kunnen slapen. Bij aankomst in Accra verliep ook alles heel erg soepeltjes binnen 30 minuten stond ik alweer buiten. Perfect! Buiten op zoek naar Dennis en William zij komen mij ophalen vanuit Travel Active. Even gewacht en een telefoontje later werd ik opgehaald. Een ritje van 90 minuten in een taxi-busje om te arriveren bij Tina. Tina is de gastvrouw waar ik de eerste drie dagen verblijf. Mijn kamer deel ik met een andere vrijwilligster: Yvonne uit Zweden.

Vandaag zijn we naar een soort winkelcentrum geweest waar Dennis nieuwe SIM kaartjes heeft geregeld. Ik heb een nieuw nummer maar mijn appjes krijg ik nog op het oude nummer binnen ( zo blijf ik toch nog een beetje op de hoogte). Daarna even naar het strand geweest. Erg mooi, wit zand, palmbomen, vissersboten en veel mensen. Het is hier overal erg druk en het verkeer zelf chaotisch, ik kan hier echt van genieten. Overal gebeurt wel iets. Veel markten/ marktkraampjes en overal kun je van alles kopen.

O,ja voor iedereen die het wil weten: het eten is tot nu toe heerlijk en erg veel. In de ochtend wit brood met omelet of jam/ pasta/ boter. Een kopje oploskoffie en water. Dit water krijg je in flesjes maar ook in zakjes. Middageten en avondeten is warm. Bij de lunch kregen we iets van bonen met banaan. Jullie kunnen het geloven of niet maar ik vond de banaan zelf lekker!!!!!! Avondeten bestond uit rijst met kip en warme groenten: wortel en een soort van witte kool. Als toetje vers fruit: ananas en watermeloen.

Ik geniet volop. Morgen gaan we naar Accra.

Tot snel,

Heel veel groetjes vanuit een warm (30 graden) Ghana

Reacties

Reacties

Olav

Goed om te horen dat je goed bent aangekomen. Mooie eerste indrukken al opgedaan zo te lezen. Greetz

Mart

Klinkt goed, Rudy

Pauline

Hai Rudy, wat leuk om te lezen. Gelukkig dat de reis goed is gegaan. Ik heb veel aan je gedacht. Dat je er alweer twee dagen bent man. Fijn dat je zo geniet. Zelfs van de bananen haha!!!!

Heel veel succes met de start!!! En geniet er nog even van daar waar je nu bent!

Tot snel weer!!!

Dikke knuffel van ons!!!

Marjan Frans

Heej Rudy, wat super det alles veurspoedig is verlaupe! Fijn um te huure det de ierste indrök good is, en het aete lekker sjmak!
Geniet met voole teugen van alles!
Leve groet ???

Marieke

Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen en dat je geniet Rudy!!
Gelukkig smaakt het eten je goed ? Goede reis morgen naar Accra. Have fun!

Groetjes,
Marieke xx

Ans en Piet

Ha Rudy! Fijn öm te hure dets ze good bös aangekomme!

Carla Bol??

Hubs die lange bein waal te ruste kenne ligge?Maar ut zuut dur toe noe toe neet verkiert oet.
Ech sjoëne foto’s

Iris

Super moppie! Fijn om te horen dat het goed gaat. Lekker genieten! En wie had dat gedacht dat jij banaan lekker zou vinden ??.
Dikke knuffel en kus
Iris

Veron

Hey Rudy, wat fijn desse good bös aangekomme en ut good geit dao....leuk um dien bezighede te laeze.. xxx

Ruud

Hoi Rudy, leuk om te horen dat allemaal goed bevalt, en dat de reis goed bevallen is. Alleen zie ik op de foto met het eten een bekend bakje staan, van de afhaal chinees???
Geniet van alles.

Geert

Alles gelukkig voorspoedig gegaan, geniet maar denk aan de lijn krijg ik de indruk.

Monique

Hey Rudy, super leuk om te lezen. Geniet er van en blijf genieten van alle indrukken die je mee gaat maken. Zo ontzettend gaaf! X mo

Inge

Wauw, wat goed om te lezen dat de eerste 2 dagen goed zijn bevallen, top! Dikke kus

Marij van Rensen

Fijn te horen dat reis goes is verlopen,en dat je nu al geniet van alles wat je ziet .
Groetjes marij

Peter en Ché

Fijn Rudy dat de reis goed is verlopen en nu al weer enkele dagen om. Je mag wel wat extra rondjes lopen om al dat eten te kunnen verwerken. Maar het hoort erbij en geniet ervan. Het zal allemaal wel indrukwekkend zijn en nog worden. Heel fijne tijd daar.
Liefs, Peter en Ché

Jacky

Hey Rudi, wat leuk te horen dat de reis goed verlopen is en dat alles je zo goed bevalt. Veel sukses met je opdracht en pas goed op jezelf! Veel liefs uit Venlo. Grtz Jacky ?

anita

leuk te horen dat je een goede reis heb gehad doe rustig aan groetjes uit venlo

mam

Rudy, hakuna matata staat bovenaan op de pagina, hou je daar aan vast, dieke kus mam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!