rudyvangerven.reismee.nl

Het is bijna zover!!!!

Lieve volgers,

Het is vandaag 13 oktober, twee dagen voor mijn vertrek naar Ghana.
Zondagmorgen 15 oktober om 6.20 uur vlieg ik vanuit Brussel eerst naar Lissabon en vervolgens naar Accra waar ik om 14.30 verwacht aan te komen.
Tijdsverschil: in Ghana is het 2 uur vroeger.

In Accra verblijf ik drie dagen. Daar krijg ik nog de nodige informatie over de projecten waar ik ga helpen, de gebruiken en gewoonten in Ghana.
Woensdagmorgen staat het vertrek naar Swedru op de plannning waar ik ook de komende 6 weken ga wonen bij mijn gastgezin.

Ik kijk er naar uit om deze reis te gaan maken, een droom verwezenlijken en in een ander land mij inzetten als vrijwilligster. Het is nu zeker spannend maar ik ga vooral genieten van alles wat ik mag meemaken.

Mijn volgende berichtje komt waarschijnlijk vanuit Accra. Ik ga proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van alles wat ik mee ga maken en hoe ik de bijdrage (op welke manier dan ok door jullie geleverd) kan inzetten.

Heel veel groetjes Rudy

Reacties

Reacties

Saskia

You go girl...follow your dreams...do it...that makes life life!! Vuul leefs en sterkte met haaje zegke! -x-

Mart

?

Marjon en Paul

Zet um op! Kump good! Dich bis SUPER! Dieke knoevel en tot huure!

Tineke Fokkens

Leef Rudy, weej winse dich 'n gooije reis en hiël vuul sukses ! Volg dien hert én dienen dreum ! Weej haope - en eigenlik weite weej det zeker - desse met 'n good en voldaon geveul truuk kumps. Toi, toi, toi.
Leefs en unnen dieke knoefel, Gerard & Tineke

miriam

Jeetje Rudy, now kump ut waal hiel erg dichbeej. Ik wins dich unne super tied, geneet en kump gezond weer truuk. Toi toi toi. Leeve groet, Miriam en mevr van Leuven

Carla

Ohhhh doa geit ut den.
Goeie vluch alvas✈️

Bep en Hay Cornet

Dien fantasties idee wuurd zôndaagmorrege werkelikheid. Weej winse dich alle goods en ein super laeveservaring toe. Dieke knoevels van ôs.

Marij van Rensen

Fijne reis Rudy, en geniet van alles wat op je pad komt.
Groetjes

Margareth

Toi, toi, toi Rudy,
veur winse dich ein goeie reis.

Marij van Rensen

Fijne reis ,Rudy ✈

mam

Rudy, hoe was je dag, erg warm?? Veel plezier morgen met dansen en trommelen. Ik heb alles uitgepakt: 74 T-shirtjes, 105 witte jongensonderbroekjes en 72 legergroene jongensonderbroekjes. Ik stuur het op met post.nl, dat is het goedkoopste en duurt ongeveer 10-15 werkdagen. dieke kus mam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!